چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

اين خبر را بخوانيد:بازارچه صنايع‌ دستي طاقبستان راه‌اندازي شود

۶ بازديد

شرح خبر:


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، فضل‌الله رنجبر عصر امروز در جلسه شوراي برنامه‌ريزي استان كه در سالن تدبير استانداري برگزار شد‌ اظهار داشت: با توجه به بازديد پروژه‌هاي خاص بافت‌فرسوده از سوي معاون وزير راه و شهرسازي براي ساماندهي بافت‌تاريخي خانه‌جليلي با بيش از 850 متر مساحت، اعتبارات دولتي و استاني آن تعهد شده است.

فرماندار كرمانشاه اين منطقه تاريخي را داراي قابليت گردشگري خوب و ارزشمند توصيف و بيان كرد: بايد از محل اعتبارات استاني براي خانه‌جليلي تدارك ديده شود، چرا كه در جذب گردشگري بسيار موثر بوده كه با مساعدت وزارت راه و شهرسازي براي تعيين تكليف اين پروژه توفيق و ظرفيت مناسبي ايجاد شده است

اين مسؤول به برنامه ساماندهي منطقه اويس‌قرني با تعهد در تخصيص 100 ميليون تومان از محل اعتبار روستايي و از سوي فرمانداري و نيز 100 ميليون تومان از محل اعتبارات اداره كل اوقاف و امور خيريه استان كرمانشاه اشاره كرد و افزود: اين منطقه بناي تاريخي زيبايي دارد كه در مسير ارتفاعات واقع در نزديكي جاده روانسر و محل كايت‌سواران است.

رنجبر با تاكيد بر اينكه پروژه‌هاي شهر كرمانشاه بايد به صورت ويژه ديده شود، بيان كرد:‌ ساماندهي پروژه مسير ثلاث‌باباجاني تا كرمانشاه جز 10 پروژه خوب و اساسي است كه در حقيقت تردد مردم منطقه را 10 الي 20 كيلومتر نزديك مي‌كند.

اين مسؤول يادآور شد: تسريع در اجراي پروژه‌هاي مصلاي شهر و كتابخانه مركز شهر كرمانشاه كه طي اين سه سال گذشته وضعيتش تغيير نكرده، ضرورت دارد و براي كلينيك‌هاي تخصصي نيز كه چندين سال به حال خود رها مانده است بايد تدبير كرد.

وي با اشاره به اينكه كوره‌هاي آجرپزي استان كرمانشاه داراي منطقه وسيعي است، اما 80 درصد واحدهاي آن راكد مانده است، يادآور شد: اراضي اين منطقه فضاي مناسبي براي اجراي طرح احداث گلخانه در مسير سد كهريز و پل‌كهنه دارد كه زمين‌هاي آن بيش از 200 الي 300 هكتار است كه اكنون تعداد محدودي از واحدها فعاليت دارند.

فرماندار كرمانشاه اظهار داشت:‌ راه‌اندازي بازارچه صنايع‌دستي در طاقبستان و ايجاد فضاي تجاري و بازارچه‌اي مخصوص بانوان براي عرضه محصولات صنايع‌دستي استان نياز است.


خبر تصادفي:
پيشرفت تكنولوژي در ايران بسيار زياد شده است.ايران همگام با بازارهاي جهاني در رابطه با تكنولوژي پيش رفته و مردم ايران از تمامي امكانات جديد دنيا استفاده ميكنند.امروزه اينترنت در ايران به صورت قابل ملاحظه اي بهتر شده و كاربران ايراني نسبت به قبل اينترنت پرسرعت تري در اختيار دارند.قيمت اينترنت نيز بسيار كاهش يافته و اين باعث شده تمامي قشر هاي جامعه بتوانند از اينترنت مناسب استفاده كنند و به دنياي مجازي وصل باشند.شركت هاي زيادي نيز براي ارائه خدمات اينترنت در ايران وجود دارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.