چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

خبر داغ:دلجويي مسئولان با خانواده شهيد خزايي/ اخلاص و شهادت طلبي مهمترين ويژگي شهيد محسن خزايي بود

۷ بازديد

شرح خبر:
به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، به‌دنبال شهادت شهيد رسانه‌اي مدافع حرم محسن خزايي، تعدادي از مسئولان با خانواده وي ديدار و از آنها دلجويي كردند.

آيت‌الله عباسعلي سليماني نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان در اين ديدار اظهار كرد: شهادت راه مردان خدا است و ايشان براي هدف مقدسي به شهادت رسيده‌اند كه بسيار ارزشمند است.

اخلاص، شهادت طلبي مهمترين ويژگي شهيد خزايي بود

مديركل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان در اين ديدار با حضور در منزل مادر شهيد گفت: اخلاص، شهادت طلبي از مهمترين ويژگي‌هاي بارز شهيد محسن خزايي بود كه به آرزوي ديرينه‌اش رسيد.

حجت الاسلام والمسلمين عيسي بزماني گفت: مدافعان حرمي كه در منطقه هستند به نيكي از اين شهيد بزرگوار ياد مي‌كنند.

به گزارش فارس؛ محسن خزايي 15 آذر سال 51 در خانواده‌اي مذهبي به دنيا آمد، او در سال 74 به‌عنوان متصدي صدا فعاليت خود را در صداو سيما آغاز كرد و سال 80 تا 82 فرمانده پايگاه بسيج شهيد برخوردار بود و به‌خاطر شور و نشاط خاصي كه در برنامه‌هاي جوان ايجاد مي‌كرد و با جوانان ارتباط زيادي داشت كه در سال 83 مدير باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان شد.

شهيد محسن خزايي پس از موفقيت در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان در سال 87 به‌عنوان مديرخبر گيلان معرفي شد و پس از فعاليت‌هاي تخصصي و حرفه‌اي خبر عشق دفاع از حرم او را به سوريه كشاند.

او در سوريه بعد از هر گزارش خبري خود، در بين رزمندگان مقاومت به مداحي اهل‌بيت(ع) مي‌پرداخت.

وي داراي سه فرزند يعني دو پسر و يك دختر است زينب دختر سه ساله شهيد محسن خزايي، درحالي به دنيا آمده بود كه پدرش در سوريه رشادت‌هاي رزمندگان را اطلاع‌رساني مي‌كرد


خبر تصادفي:
با شروع مهر دانشگاه ها و مدارس كشور باز شده و دوباره اين مكان ها دانش آموزان و دانشجويان زيادي رفت آمد ميكنند و به كسب علم و دانش ميپردازند.تعداد زياد دانشكاه هاي كشور باعث شده كه انگيزه براي ادامه تحصيل دانشجويان بسيار كم شود و اين نا اميدي از آينده شغلي ميل و رغبت دانشجويان را از بين برده است.از طرفي كمبود امكانات در بسياري از دانشگاه هاي كشور به چشم ميخورد.امكانات مدارس كشور نيز بسيار كم است و بايد با نگراني زياد به اين وضعيت بد كشور رسيدگي شود تا باعث كاهش دانشجو محصل در سال هاي بعد نشود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.