چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

خبر داغ منتشر شد:اختصاص بودجه براي سازمان ميراث فرهنگي استان آذربايجان شرقي

۶ بازديد

شرح خبر:


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، شهرام دبيري امشب در آئين افتتاحيه بازارچه صنايع دستي تبريز برپايي چنين نمايشگاهي را اقدامي موثر در راستاي نمايش آثار استان دانست و گفت: در جهت حمايت از هنرمندان استان تلاش خواهيم كرد اين بازارچه به صورت دائمي برپا شود تا هنرمندان علاوه بر به نمايش گذاشتن آثار خود بتوانند در مسأله كارآفريني نيز كمك كنند.

وي به هماهنگي با آژانس‌هاي گردشگري براي حضور تمام اقشار مردمي از اين بازارچه اشاره كرد و افزود: علاوه بر داخل استان بايد گردشگران خارجي و داخلي نيز از وجود چنين بازارچه در تبريز اطلاع داشته باشند.

رئيس شوراي اسلامي شهر تبريز با بيان اينكه سياست‌گذاري شوراي شهر تبريز نيز در راستاي ترويج صنايع دستي و جذب توريست است، گفت: براي سال آينده بودجه‌اي براي ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري استان اختصاص خواهيم داد، چراكه هر هزينه‌اي كه به اين بخش تعلق گيرد سرمايه‌‌گذاري عظيم خواهد بود.

وي با اشاره به اينكه صنعت توريسم، سومين صنعت بزرگ دنيا است، افزود: علاوه بر اينكه مردم كل جهان با آثار فاخر و ارزشمند استان آشنا مي‌شوند و همچنين گردشگر زيادي جذب استان شده و با هر خريد تاثير در اقتصاد كشور خواهد داشت.

دبيري در پايان متذكر شد: برپايي هفته فرهنگي پيشنهاد بسيار مناسبي بوده و از اين طريق مي‌توان هر روز شاهد پيشرفت در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي خواهيم بود.


خبر تصادفي:
نسل جديد گوشي هاي آيفون به نام آيفون 7 وارد بازار شده است.قيمت بالاي اين دستگاه اولين چيزي است مورد بحث و بررسي قرار گرفته است.اينكه امكانات اين گوشي همراه واقعا آنقدر زياد است كه بخواهيم چنين هزينه برايش پرداخت كنيم جاي بحث و گفتگو زيادي دارد.البته هنوز به صورت كامل وارد بازار نشده و اطلاعات دقيق تر را زمان ورود به بازار ميتوان گرفت.اما چيزي كه مشخص است اين است كه آيفون با اين قيمت بالا مسلما خريداران خيلي كمي خواهد داشت و اين شركت بايد فكري به حال اين مشكل بزرگ بكند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.