چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳

اخبار جديد را بخوانيد :سرشماري اينترنتي نفوس و مسكن تا ۳۰ مهرماه تمديد شد/ ركورد مشاركت ۳۱ ميليون نفر در سرشماري

۳ بازديد

خبر اصلي
عليرضا زاهديان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در مورد سرشماري نفوس و مسكن اظهار داشت: در مورد سرشماري با توجه به استقبال مردم و درخواست‌هاي مكرر مقرر شد تا 30 مهرماه به صورت اينترنتي تمديد شود.

قائم مقام ستاد سرشماري نفوس و مسكن با بيان اينكه از صبح فردا 28 مهرماه سرشماري حضوري از درب منازل شروع خواهد شد، تصريح كرد: افرادي كه به شيوه اينترنتي ثبت‌نام كرده‌اند كد ثبت‌نام را به مأمور سرشماري خواهند داد و اگر ثبت‌نام نكرده‌اند همان موقع به اين شيوه ثبت‌نام از آنها انجام خواهد شد با اين وجود اين فرصت براي خانوارهايي كه هنوز مأمور سرشماري به آنها مراجعه نكرده است، مي‌توانند به شيوه اينترنتي ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وي افزود: تا ساعت 6 عصر امروز بالغ بر 9 ميليون 353 هزار خانوار بالغ بر 31 ميليون و 470 هزار نفر در سرشماري عمومي نفوس و مسكن به شيوه اينترنتي ثبت‌نام كرده‌اند.

زاهديان تأكيد كرد: بدين ترتيب تاكنون 39 درصد جمعيت كشور به شيوه اينترنتي در طرح سرشماري عمومي نفوس و مسكن مشاركت داشته‌اند كه ركورد سال 2015 ژاپن در اين رابطه شكسته شد.

به گزارش فارس، سال 2015 به ميزان 30 درصد مردم ژاپن در سرشماري نفوس و مسكن به شيوه اينترنتي در سرشماري نفوس و مسكن مشاركت كرده بودند.


خبر تصادفي:
ادعاي يك موسسه تحقيقاتي در لس آجلس واقع در كشور آمريكا گوياي اين است كه راننندگان اتومبيلهاي بنز و bmw بيشتر از ساير رانندگان در معرض سرطان چشم قرار دارند. اين موسسه تحقيقات خود را روي 29 اتومبيل و از 15 شركت توليد اتومبيل معتبر دنيا انجام داد و مشخص شد شيشه هاي كناري اتومبيل هاي مذكور نسبت كمتري از اشعه ماوراي بنفش را جذب مي كند. اين در حالي است كه شيشه كناري خودروهاي لكسوس بهترين عملكرد را داشته است. البته ناگفته نماند اين بررسي ها در خودروهاي مدرن و معتبر دنيا انجام شده و در ديگر خودروسازي ها به آن اهميت خاصي داده نمي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.