سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

اين خبر را بخوانيد:ترافيك سنگين در محورهاي مازندران/ باراني و لغزنده بودن محورهاي استان/ كندوان يك‌طرفه شد

۵ بازديد

شرح خبر:

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در شهرستان ساري، اظهار كرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده نارنجستان، چلاو و لاريجان محور هراز به‌صورت سنگين است.

وي به ترافيك سنگين در محدوده مرزن‌آباد محور كندوان اشاره كرد و افزود: آمد و شد خودروها در محور سوادكوه به‌صورت نيمه‌سنگين و روان است.

رئيس پليس‌راه مازندران با اشاره به ترافيك نيمه‌سنگين در محور سمنان ـ مازندران، اضافه كرد: محدوديت يك‌طرفه امروز در اين محور اعمال نمي‌شود.

اين مسؤول با بيان اينكه در حال حاضر محورهاي مازندران باراني و لغزنده است، گفت: همچنين ارتفاعات گدوك سوادكوه و ولي‌آباد كندوان به‌صورت مه‌آلود است و رانندگان در هنگام تردد رعايت كنند.

محمدنژاد با اعلام اينكه محور كندوان از ساعت 18 امروز يك‌طرفه شد، بيان كرد: اين محدوديت تا ساعت 23 امشب ادامه دارد.

وي ادامه داد: تردد انواع تريلي به‌ جزء حاملان مواد سوختي و فاسدشدني از تا 22 روز جمعه 30 مهرماه از تهران به قائم‌شهر و بالعكس ممنوع است.

رئيس پليس‌راه مازندران با بيان اينكه تردد انواع تريلي، كاميون و كاميونت از محور كندوان و تردد انواع تريلي از محور هراز كماكان ممنوع است، تصريح كرد: تردد انواع كاميون و كاميونت به جز حاملان مواد سوختي و فاسدشدني تا 22 روز جمعه 30 مهرماه امسال از اين محور ممنوع اعلام شده است.

محمدنژاد با اشاره به اينكه انسداد شبانه محور هراز با توجه به روزهاي پاياني هفته برداشته شد، افزود: اين محدوديت از ساعت 21 تا پنج بامداد روزهاي شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به جزء ايام تعطيل و روزهاي پاياني هفته اعمال مي‌شود كه محورهاي سوادكوه و كندوان به‌عنوان محورهاي جايگزين اعلام شدند.

وي با تأكيد بر رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي در محورهاي مازندران، خاطرنشان كرد: توصيه ما به تمام رانندگان وسايل نقليه اين است كه با رعايت سرعت مطمئنه و پرهيز از عجله و شتاب رانندگي كرده و با همكاري پليس‌راه، سلامتي خود و خانواده را تضمين كنند.

رئيس پليس‌راه مازندران در پايان گفت: تلفن مركز كنترل راه‌هاي مازندران با شماره‌هاي 2182934 و 2182920 با پيش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزي آماده پاسخگويي به هموطنان در مورد آخرين وضعيت راه‌هاي استان است.


خبر تصادفي:
پيشرفت تكنولوژي در ايران بسيار زياد شده است.ايران همگام با بازارهاي جهاني در رابطه با تكنولوژي پيش رفته و مردم ايران از تمامي امكانات جديد دنيا استفاده ميكنند.امروزه اينترنت در ايران به صورت قابل ملاحظه اي بهتر شده و كاربران ايراني نسبت به قبل اينترنت پرسرعت تري در اختيار دارند.قيمت اينترنت نيز بسيار كاهش يافته و اين باعث شده تمامي قشر هاي جامعه بتوانند از اينترنت مناسب استفاده كنند و به دنياي مجازي وصل باشند.شركت هاي زيادي نيز براي ارائه خدمات اينترنت در ايران وجود دارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.