سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

خبر داغ:مجمع نمايندگان لرستان بر عزل مديركل ارشاد استان اصرار دارند/ به جاي عذرخواهي، مدير معترض ارزشي را بركنار كردند

۳ بازديد

شرح خبر:

مجيد كيان‌پور نماينده مردم دورود و ازنا در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، با اشاره به اجراي نمايشي مستهجن و موهن به رزمندگان اسلام و خانواده معظم شهدا در شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: مسئوليت اجراي عمومي اين نمايش بر عهده اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان بوده و شخص مديركل استان لرستان بايد پاسخگو باشد.

وي افزود: باخبر شديم اخيراً در پي اعتراضات مردمي و انتقادات صريح نمايندگان استان لرستان در مجلس شوراي اسلامي نسبت به توهين يك نمايش موهن نسبت به خانواده معظم شهدا و دفاع مقدس، مديركل ارشاد استان لرستان به جاي عذرخواهي، مدير ارزشي و هنرمند مجموعه فرهنگي هنري خرم آباد را كه معترض به اجراي عمومي اين نمايشنامه بوده را عزل كرده است.

اين نماينده مجلس گفت: مسئوليت اجراي عمومي اين نمايش در استان لرستان بر عهده مديركل ارشاد استان است و او بايد رسماً از ملت ايران و مردم لرستان به‌خصوص خانواده معظم شهدا، ايثارگران و آزادگان عذرخواهي كند.

كيان‌پور در ادامه تصريح كرد: هركدام از صندلي‌هايي كه امروز مديران ما بر آن تكيه زدند، حاصل خون هزاران شهيدي است كه تقديم انقلاب شده‌اند، لذا بايد با تمام وجود به شهدا و خانواده‌هاي آنان احترام بگذارند و پاسدار خون اين شهدا باشند و نسبت به حفظ هر چه بيشتر حرمت شهدا كمك كنند نه اينكه نمايشي را به اجراي عموم درآورند كه متن اين نمايش داراي حتي كشف حجاب باشد، واقعاً جاي تأسف دارد كه هيچ‌كس حتي به روي خودش هم نمي‌آورد.

نماينده دورود و ازنا همچنين تأكيد كرد: مديركل ارشاد استان لرستان بايد رسماً عذرخواهي كند و مطمئن باشد كه مجمع نمايندگان استان لرستان در مجلس به‌طورجدي اين موضوع را پيگيري خواهند كرد و در اين زمينه به وزير ارشاد هم رسماً تذكر دادند.

وي يادآور شد: براي ما خيلي عجيب است كه چرا اصلاً اجازه اجراي چنين نمايش‌هايي در جشنواره داده مي‌شود؟ بعد از اجراي عمومي اين نمايش، ما 2 هفته صبر كرديم تا شايد آنان از اقدامشان پشيمان شوند و عذرخواهي كنند، اما متأسفانه هيچ‌گونه اقدامي در اين راستا انجام نشد، مسئولان ارشاد كشور و استاني بايد به‌طورجدي اين موضوع را پيگيري و رسماً از ملت ايران عذرخواهي كنند.

كيان‌پور در پايان با اشاره به درخواست مجمع نمايندگان استان لرستان براي بركناري مديركل ارشاد اين استان، گفت: آن موضوع به قوت خود باقي است، ما به‌عنوان نماينده يك‌ميليون و 700 هزار نفر جمعيت استان لرستان خواستار برخورد قانوني با عوامل اجراي اين نمايش موهون و مستهجن هستيم.


خبر تصادفي:
با شروع مهر دانشگاه ها و مدارس كشور باز شده و دوباره اين مكان ها دانش آموزان و دانشجويان زيادي رفت آمد ميكنند و به كسب علم و دانش ميپردازند.تعداد زياد دانشكاه هاي كشور باعث شده كه انگيزه براي ادامه تحصيل دانشجويان بسيار كم شود و اين نا اميدي از آينده شغلي ميل و رغبت دانشجويان را از بين برده است.از طرفي كمبود امكانات در بسياري از دانشگاه هاي كشور به چشم ميخورد.امكانات مدارس كشور نيز بسيار كم است و بايد با نگراني زياد به اين وضعيت بد كشور رسيدگي شود تا باعث كاهش دانشجو محصل در سال هاي بعد نشود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.