سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

خبر جديد را بخوانيد: :منافع معادن سنگ دريا نصيب مردم خمير نمي‌شود

۳ بازديد

شرح خبر:

محمد ملايي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرخمير اظهار داشت: در بحث نفوس و مسكن به‌صورت اينترنتي با تلاش و پيگيري همكاران و دهياران توانسته‌ايم به رتبه سوم استاني دست يابيم و اين جاي بسي خوشحالي است.

وي افزود: دولت تدبير و اميد بحمدالله حركت‌هاي خوبي در تمامي زمينه‌ها به خصوص واردات و صادرات داشته است كه ما توانسته‌ايم در زمينه صادرات پيشي بگيريم و خود را به جلو پيش ببريم.

سرپرست فرمانداري بندرخمير خاطرنشان كرد: در زمينه ارتباط با كشورهاي اروپايي و غربي با حفظ شان كشورمان توانسته‌ايم ارتباط بسيار خوبي در زمينه صادرات ايجاد نمائيم.

ملايي همچنين در زمينه اشتغال عنوان كرد: بندرخمير داراي معادن سنگ دريا و جنگل حرا است ولي نتوانستيم به خوبي از اين موهبت الهي استفاده كنيم و معادن سنگ بندرخمير از اسكله‌هاي بندرعباس صادر مي‌شود و هيچگونه منفعتي براي شهرستان ندارد و اگر ما بتوانيم برنامه منسجم و هماهنگ داشته باشيم اين شهرستان در اين زمينه به رشد و اشتغالزايي چشمگيري خواهد رسيد.

وي تصريح كرد: در خصوص جنگل حرا و ماهي‌هاي تزئيني و جذب توريست در شهرستان خواستار جذب سرمايه‌گذار جهت اشتغال جوانان هستيم كه اين خود درآمد خوبي را به شهرستان بندرخمير سرازير خواهد كرد.


خبر تصادفي:
قوي ترين وب سايت خبري كه در آن تمامي ضمينه ها براي خبر رساني وجود دارد و ميتوانيد به هر زمينه اي كه علاقه داريد خبر هاي مربوط به آن را بخوانيد.دقت داشته باشيد تمامي اخبار جديد و به روز بوده و خبرنگاران ما روزانه به دنبال جمع آوري انواع اخبار از سراسر ايران هستند.خبر هاي كاملا دقيق هستند و از انتشار اخبار دروغ و شايعات خود داري ميكنيم.سايت ما را دنبال كنيد و با اطمينان خاطر خبر هاي روز ايران و جهان را از اينجا بخوانيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.