سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

خبر دست اول :جذب سرمايه‌ در «مكتب فرش، گليم و گبه كرمانشاه» خارج از رويه امور بانكي كشور بوده است

۴ بازديد

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه پيرامون مباحث مطرح شده درباره "مكتب فرش، گليم و گبه كرمانشاه" توضيحاتي داد.

 در اين توضيح آمده است: با عنايت به اينكه در فضاي مجازي مباحثي پيرامون مكتب فرش، گليم و گبه كرمانشاه و مشكلاتي كه درخصوص جذب سرمايه‌ خارج از رويه امور بانكي كشور اقدام كرده است، موارد زير براي تنوير افكار عمومي و مخاطبان اعلام مي‌شود:

1) مجوز صادرشده كارگاه غيرمتمركز فرش‌بافي محمد‌رضا مشيري از سوي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صرفا در راستاي توليد فرش بوده و هيچ‌گونه ارتباطي با ساير فعاليت‌هاي ايشان ندارد.

2) اين سازمان بدوا، با توجه به نامه شماره 60.176438 مورخه 16 آبان‌ماه 1394 از سوي مركز ملي فرش ايران و ناميه شماره 94.227412 مورخه 13 آبان‌ماه 1394 بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران كه جذب منابع مالي مردمي را توسط مديريت مكتب فرش، گليم و گبه كرمانشاه غيرقانوني تلقي كرده بود، طي نامه شماره 12.38297 مورخه18 آبان 1394 به مشيري براي اقدام درخصوص نامه فوق‌الذكر و توقف فعاليت‌هاي مالي و عودت منابع در موعد معين اقدام كرد و همچنين طي مكاتبه محرمانه در تاريخ 20 آبان‌ماه 1394 با دستگاه‌هاي قضايي و امنيتي و سياسي استان از جمله دادستان دادسراي عمومي و انقلاب كرمانشاه، مديركل امنيتي انتظامي استانداري، اداره‌كل اطلاعات استان، فرماندهي انتظامي استان، مديركل صدا و سيما و مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي براي دستور لازم درخصوص جلوگيري از اقدامات غيرقانوني و عدم درج آگهي مربوط به سپرده‌گذاري در نشريات داشته و خواستار اقدام مقتضي در اين خصوص شده است.

همچنين اين سازمان در تمامي مكاتبات با ساير استان‌ها صرفا مجوز كارگاه غيرمتمركز نامبرده را تاييد كرده و اقدامات آن شركت را در جذب منابع مالي با عنوان سرمايه‌گذاري بر خلاف امور مالياتي و بانكي كشور اعلام كرده است.


خبر تصادفي:
چندي پيش apple از پرچمدار جديد خود در سال 2016 رونمايي كرد. آيفون 7 محصول جديد كمپاني اپل مي باشد كه يكي از قدرتمندترين گوشيهاي بازار مي باشد. در اين گوشي نسبت به نسخه قبلي تغييراتي جزيي شاهد هستيم. اين گوشي هنوز وارد بازار نشده محبوبيت بسياري بدست آورده است. البته عرضه آن در بازارهاي خارجي رسما آغاز شده است اما در بازار ايران شروع رسمي نداشته و به همين دليل قيمت آن بسيار نجومي و بالاست. در حال حاضر قيمت هر آيفن 7 در ايران چيزي حدود 7 ميليون تومان است. پرچمدار جديد اپل زماني رونمايي شد كه يكي از جدي ترين رقيبانش در بازار تلفن همراه در آخرين پرچمدار خود شاهد مشكلات جدي بوده است و اين گوشي ها هنگام شارژ دچار حريق مي شوند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.