چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳

اخبار جديد را بخوانيد :كسب دو رتبه برتر جشنواره ابوذر توسط خبرگزاري فارس

۳ بازديد

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، قربانعلي حسن‌زاده صبح امروز در اختتاميه نخستين جشنواره استاني ابوذر با بيان تشريح اهداف اين جشنواره اظهار كرد: اين جشنواره از شهريور ماه شروع شد و خبرنگاران آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال كردند.

رئيس بسيج رسانه كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه اين جشنواره از برنامه‌هاي اجرايي كنگره ملي شهداي استان بود، بيان كرد: خوشبختانه تمامي اصحاب رسانه اعم از خبرگزاري‌ها، صدا و سيماي استان، سايت‌هاي محلي، روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها برنامه‌هاي كنگره ملي شهداي استان را به خوبي پوشش خبري دادند.

حسن‌زاده محورهاي جشنواره رسانه‌اي ابوذر را شامل بخش‌هاي دشمن‌شناسي، امر به معروف و نهي از منكر، تقويت روحيه خودباوري، معرفي دستاوردهاي انقلاب اسلامي و اقتصاد مقاومتي عنوان كرد و گفت: آثار اصحاب رسانه در بخش‌هاي گزارش، خبر، مقاله، تيتر، عكس و يادداشت بررسي شد و برگزيدگان انتخاب شدند.

اين مسؤول در ادامه با بيان اينكه 94 اثر به دبيرخانه جشنواره استاني ابوذر ارسال شد، تصريح كرد: 18 اثر برگزيده در 6 محور مشخص انتخاب شدند و برترين‌ها امروز با حضور مسؤولان و اصحاب رسانه تجليل شدند.

رئيس بسيج رسانه كهگيلويه و بويراحمد هدف از برگزاري اين جشنواره را مشاركت اصحاب رسانه در كنگره شهداي استان، آفرينش توليدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها، تقويت روحيه خودباوري بين خبرنگاران انقلابي، تلاش براي كادرسازي و شبكه‌سازي بسيج و تلاش براي ارتقاي منزلت خبرنگاران بسيجي عنوان كرد.

به‌ گزارش فارس، برگزيدگان در 6 بخش مشخص و از آنها تجليل شد.

در بخش مصاحبه به ترتيب سيده مرضيه غلامي از سايت تحليلي و خبري صبح زاگرس، سيده زهرا موسوي از خبرگزاري تسنيم، اسماء وفابين از خبرگزاري فارس نفرات اول تا سوم شدند.

در بخش گزارش تصويري آقايان سيد حمدالله خواهش نيك، ياسر سجادپور و يعقوب كاظمي نفرات اول تا سوم شدند.

بر پايه اين گزارش نفرات اول تا سوم در بخش گزارش داريوش بهنياءزاده از خبرگزاري فارس، صادق الهي از سايت فصل نو و فرشاد رجايي‌فر از خبرگزاري مهر برگزيده شدند.

در بخش يادداشت به ترتيب فاطمه رشيدي از پايگاه شهيد خبر، علي مراد كاظم‌پور از سايت آواي جنوب و سيده مهناز خزير از خبرگزاري ايكنا نفرات اول تا سوم شدند.

در بخش تيترنويسي نفر اول سيد علي‌محمد دانشي هفته‌نامه طريق‌الوسطي، نفر دوم پيمان فرامرزي از روزنامه اميد مردم و حداد مومني از بسيج رسانه نفر سوم شد.

در بخش خبرنويسي اسماء وفابين از خبرگزاري فارس، حسين دوستاني خبرگزاري شباب و نوروز كمايي از سايت خبري كبنانيوز نفرات اول تا سوم شدند.

بر پايه اين گزارش به آقايان حجازي معاون خبر صدا و سيماي استان، محمد نصيرزاده مسؤول ستاد كنگره شهدا و علي‌داد روشن مسؤول بسيج صدا و سيماي استان توسط بسيج رسانه لوح سپاس دريافت كردند و محسن كياني به عنوان مستندساز تجليل شد.


خبر تصادفي:
ادعاي يك موسسه تحقيقاتي در لس آجلس واقع در كشور آمريكا گوياي اين است كه راننندگان اتومبيلهاي بنز و bmw بيشتر از ساير رانندگان در معرض سرطان چشم قرار دارند. اين موسسه تحقيقات خود را روي 29 اتومبيل و از 15 شركت توليد اتومبيل معتبر دنيا انجام داد و مشخص شد شيشه هاي كناري اتومبيل هاي مذكور نسبت كمتري از اشعه ماوراي بنفش را جذب مي كند. اين در حالي است كه شيشه كناري خودروهاي لكسوس بهترين عملكرد را داشته است. البته ناگفته نماند اين بررسي ها در خودروهاي مدرن و معتبر دنيا انجام شده و در ديگر خودروسازي ها به آن اهميت خاصي داده نمي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.