چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳

خبر جديد منتشر شد:قراب:پورحيدري كافي‌شاپ خود را به احدي داد تا از استقلال نرود/آقايان جباري را دريابيد

۳ بازديد

شرح خبر:

جواد قراب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس،‌ در خصوص درگذشت منصور پورحيدري اظهار داشت: او آنقدر وجودش براي ما گرم بود كه نبودش را حس مي‌كنم. پورحيدري هميشه شخصيتش را حفظ مي‌كرد و يادم مي‌آيد او يك سال زودتر از من به تيم تاج آمد. او بر سر سفره پدرومادرش بزرگ شده بود و از كلاس خاصي برخوردار بود. شما ديديد در اين مدت كه پورحيدري در بستر بيماري بود، تيم چقدر لطمه خورد.

وي افزود: او مشكلات را جمع مي‌كرد و اجازه نمي‌داد حاد شود و به هر طريقي كه بود تيم را حفظ مي‌كرد. 50 سال ماندن در يكجا شوخي نيست، هر مديري كه مي‌آمد خواستار اين بود كه پورحيدري كنارش باشد. شما مي‌دانيد خيلي از افراد به اين فوتبال مي‌آيند و مي‌روند، حتي ممكن است يك نفر از لحاظ فني خيلي عالي باشد، ولي اينكه خودش را حفظ كند و اخلاق داشته باشد، مهمترين نكته است.

پيشكسوت باشگاه استقلال تأكيد كرد: او از تيم ملي براي استقلال گذشت درحالي كه اين روزها هيچ مربي جرأت چنين كاري ندارد. الان اگر به يك مربي از باشگاهي حضور در كادر فني تيم ملي را پيشنهاد بدهند، صبح اول صبح دم در فدراسيون مي‌ايستد، ولي پورحيدري اين كار را براي استقلال كرد.

قراب در ادامه ضمن تأكيد بر تعصبات پورحيدري گفت: خودم شاهد بودم كه منصورخان يك كافي‌شاپ در ميدان آرژانتين داشت كه آن را به خدابيامرز احدي داد تا از استقلال نرود. حاضر بود از جيبش هزينه كند تا تيم حفظ شود. همه اينها فقط به خاطر عشق به استقلال بود. من فقط آرزو مي‌كنم كه هر فوتباليستي از كنار پورحيدري يك چيزي كوچك ياد گرفته باشد. مطمئن باشيد بعدها در باشگاه استقلال خلاء او حس مي‌شود و شايد آقايان بگويند ما اجازه اين كار را نمي‌دهيم و مشكلي به وجود نمي‌آيد، ولي پورحيدري كسي بود كه در نهايت دست بازيكن را مي‌گرفت و او را به باشگاه مي‌برد و با او صحبت مي‌كرد. به نظر شما كسي به جاي پورحيدري پيدا مي‌شود؟ من نمي‌گويم مجسمه همه را بسازيد، اما چه مي‌شد 6 ماه قبل از فوت او يك مراسم دو ميليوني برايش مي‌گرفتند؟ نمي‌گويم كدام نهاد اينكار را انجام مي‌داد، اما اي كاش زودتر به فكر او بودند.

پيشكسوت باشگاه استقلال درخصوص اينكه علي پروين مدعي شده بود به زودي نوبت همه مي‌شود، گفت: اتفاقاً پروين هم‌سن منصورخان است و من اعتقاد دارم همين حالا بايد هواي پروين، جباري، كارگرجم و كلاني‌ها را دانست. از تيم رويايي تاج،‌ عزت جان‌ملكي، حجازي، غلامحسين مظلومي و پورحيدري رفتند و از آن تيم من، روشن، عبداللهي، كارو حقورديان و رضا عادلخاني مانده‌ايم. ما نيازي به مسائل مالي نداريم، فقط زماني كه در بستر بيماري افتاديم ديگر دعوت كردن به دردمان نمي‌خورد. البته جا دارد از وزير محترم ورزش تشكر كنم كه اين بار محبت كرد و هزينه‌هاي پورحيدري را پرداخت كرد.

قراب با انتقاد از كساني كه بالاي سر پورحيدري عكس مي‌گرفتند، گفت: چرا دو سال پيش با او عكس نگرفتند؟‌ مگر آن زمان پورحيدري نبود؟‌ اين پيشكسوتان نياز به پول ندارند، بلكه نياز به محبت دارند. چه اشكالي دارد فدراسيون و باشگاه‌ها هواي پيشكسوتان را داشته باشند؟ همين حالا بايد هواي علي جباري را داشته باشند كه كلي گرفتاري دارد.

وي در پايان درخصوص مراسمي كه براي پورحيدري گرفته شد، گفت: برنامه خوب پيش رفت، ولي برخي‌ها طوري دنبال فوتباليست‌ها مي‌دويدند كه زياد قشنگ نبود. هرچند ما مي‌خواستيم در مورد منصور براي مردم صحبت كنيم كه اين فرصت پيش نيامد.


خبر تصادفي:
قطعا سياست خارجي ايران در مباحثي از جمله هسته اي بسيار حساس است و دقت دارد تا تحريم هاي شديد اقتصادي را از روي كشور بردارد.تحريم هايي كه ظالمانه بر عليه ايران اعمال شده و باعث شده ايران در از نظر اقتصادي با مشكلات زيادي مواجه شود كه هر كدام از اين مشكلات ضربه هاي زيادي به روند پيشرفت ايران زده است.دولت روحاني و جناب دكتر ضريف،وزير امور خارجه ايران توافقاتي مفيد براي برداشتن تحريم هاي اقتصادي انجام داده ايند كه اين توافقات در راستاي برداشتن تحريم ها و به دست آوردن قدرت اقتصادي قبلي ايران است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.