چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

خبرگزاريها منتشر كردند: :۸ بار ظريف را به «متن؛ حاشيه» دعوت كرده‌ايم كه نيامده است/ مقاومت مسئولان در برابر سوالات چالشي

۷ بازديد

شرح خبر:

«وحيد ايماني» در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون خبرگزاري فارس گفت: مديران روابط عمومي نهادها، سازمان و وزارتخانه‌هايي كه مسئولان آن به برنامه‌هاي تلويزيوني مي‌آيند تلاش مي‌كنند تا سؤالات خاصي از آنها پرسيده شود.

وي افزود: در برنامه متن و حاشيه به دنبال آن هستيم كه ابهامات موجود در ذهن مردم را از مسئولان بپرسيم و مي‌كوشيم از فضاي كليشه‌اي غالب در برنامه‌هاي سياسي تلويزيون خارج شويم.

ايماني تصريح كرد: شعار برنامه متن و حاشيه آن است كه مسئولان بايد در اين برنامه به سؤالات مردم به صورت شفاف پاسخ دهند.

مجري برنامه متن و حاشيه اظهار داشت: در مواجهه با مردم از آنها سؤالات و ابهامات و مشكلات‌شان را در خصوص وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها مي‌پرسيم تا ايراد كار مسئولان مشخص شده و برخي اقدامات آنها نيز تقويت شود.

وي خاطرنشان كرد: وقتي خودمان دستگاه‌ها، ارگان‌ها، سازمان و وزارتخانه‌هاي ايراني را نقد مي‌كنيم جايي براي نقد كردن شبكه‌هاي بيگانه مانند بي‌بي‌سي، صداي آمريكا و من و تو نخواهد بود.

ايماني گفت:‌ البته برخي مسئولين كمي كم لطفي مي‌كنند. مثلا تا به حال آقاي محمدجواد ظريف را تاكنون 7 الي 8 بار به برنامه متن و حاشيه دعوت كرده‌ايم كه نيامده است.

وي افزود: هر مسئولي نسبت به هر سؤالي مخصوصا سؤالات چالشي از خود مقاومت به خرج مي‌دهد.

مجري برنامه متن و حاشيه درباره علل اينكه برخي قسمت‌هاي برنامه‌هاي متن و حاشيه مخاطب نيست، گفت: اين امر را قبول دارم زيرا حتي برخي قسمت‌هاي برنامه ما هم در اخبار پوشش داده نمي‌شود.

ايماني ادامه داد: تلويزيون بايد بپذيرد كه دايره خطوط قرمز خود را بازتر كند و بايد از تمامي مسئولان سؤال پرسيده شود.

وي بابيان اينكه تيم كارشناسي برنامه براي سوژه‌يابي و سؤالات 5 يا 6 نفر هستند، گفت: از فرداي برنامه پخش شده جستجوي برنامه بعدي آغاز مي‌شود كه اين امر براساس مسائل روز صورت مي‌گيرد ضمن اينكه كار مطالعاتي ما هم از روز سه‌شنبه‌هاي هر هفته آغاز مي‌شود.


خبر تصادفي:
وضعيت بيكاري در ايران كاملا قابل بررسي و جاي اعتراض و انتقاد زيادي دارد.بيكاري در ايران در سال هاي اخير به اوج رسيده و تمامي كارشناسان بر اين باورند كه اين حجم از بيكاري در ايران در چندين سال پيش بي سابقه بوده است.اعتراضات زيادي براي اين مورد توسط جوانان و افراد بيكار كشور به دولت روحاني وارد شده.دانشجويان فارغ التحصيلي از دانشگاه هاي معتبر كشور چندين سال است كه بيكار هستند و دولت بايد فكري به حال اين مورد بكند.ادامه چنين روندي قطعا در سال هاي آينده مشكلات خيلي بيشتري براي كشور و وضعيت بد اقتصادي ايجاد خواهد كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.