چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

خبر جديد منتشر شد:گزارش 15 مفسد اصلي صندوق ذخيره فرهنگيان به رئيس مجلس/ فساد صندوق، 23 آبانماه در صحن مطرح مي‌شود

۳ بازديد

شرح خبر:

محمدمهدي زاهدي نماينده مردم راور و كرمان و رئيس كميسيون آموزش‌وتحقيقات مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، درباره آخرين وضعيت رسيدگي به پرونده صندوق ذخيره فرهنگيان،‌ اظهار داشت: كميسيون آموزش‌و تحقيقات مجلس، نامه 15 نفر به عنوان عضو اصلي و متخلف صندوق ذخيره فرهنگيان را خطاب به رياست مجلس نوشته و گزارش طبق آيين نامه داخلي به وي ابلاغ شد كه به دنبال آن ابلاغ‌هاي مربوطه را رياست مجلس صادر مي‌كند.

*يكشنبه هفته آتي؛ انتخاب اعضاي هيات رئيسه كميته تحقيق و تفحص

وي افزود: نشست صحن علني مجلس كه يكشنبه هفته آينده پس از يك هفته تعطيلي،‌ صورت مي‌گيرد، ابلاغ‌ها درباره صندوق ذخيره فرهنگيان صادر و رسما تشكيل جلسه مي‌شود. همچنين در اين روز اعضاي هيات رئيسه كميته تحقيق و تفحص تشكيل مي‌شود و فعاليت خود را آغاز مي‌كند. يعني تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان رسما از هفته آتي آغاز خواهد شد.

زاهدي همچنين تصريح كرد:‌15 نفر به عنوان عضو اصلي متخلف در صندوق ذخيره تاكنون شناسايي شده و پرونده آنها در كميته تحقيق ‌و تفحص، بررسي شده است. اما هنوز وارد جزئيات و پرونده‌ها نشده ايم چرا كه ممكن است پرونده‌ متخلفان خيلي بيشتر از اينها باشد،‌ چون يك بحث صندوق ذخيره و شركت‌هاي تابعه را داريم و از سوي ديگر بانك سرمايه هم وجود دارد و به سبب ابعاد بسيار زياد آن، نيازمند بررسي و زمان بيشتري است.


خبر تصادفي:
قطعا سياست خارجي ايران در مباحثي از جمله هسته اي بسيار حساس است و دقت دارد تا تحريم هاي شديد اقتصادي را از روي كشور بردارد.تحريم هايي كه ظالمانه بر عليه ايران اعمال شده و باعث شده ايران در از نظر اقتصادي با مشكلات زيادي مواجه شود كه هر كدام از اين مشكلات ضربه هاي زيادي به روند پيشرفت ايران زده است.دولت روحاني و جناب دكتر ضريف،وزير امور خارجه ايران توافقاتي مفيد براي برداشتن تحريم هاي اقتصادي انجام داده ايند كه اين توافقات در راستاي برداشتن تحريم ها و به دست آوردن قدرت اقتصادي قبلي ايران است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.